De Vrolijkheid

De Vrolijkheid bestaat al ruim 20 jaar en is aanwezig op bijna 30 azc’s! Daarnaast reizen we ook naar noodopvanglocaties met een mobiel KunstLab. De Vrolijkheid gelooft in de kracht van mensen, kunst en creativiteit.

Opgroeien in een azc is niet altijd makkelijk. Soms lijkt de tijd er stil te staan. Doormiddel van kunst zorgt de Vrolijkheid voor een positieve uitlaatklep voor jonge azc-bewoners, en investeert daarmee in hun, ontwikkeling, veerkracht en welzijn. Kunst is een middel om je talenten te ontdekken, je verhaal te vertellen, uit je situatie te stappen en je eigen identiteit te vormen. De Vrolijkheid gunt dit iedereen die opgroeit in Nederland, dus ook als dat opgroeien toevallig op een azc gebeurt.

Image

Wil je de Vrolijkheid steunen zodat we ons werk op azc’s kunnen blijven doen? Met jouw bijdrage kunnen jonge azc bewoners hun verhaal vertellen en hun talenten ontdekken en ontwikkelen. Word donateur en maak samen met ons meer kunst op Nederlandse asielzoekerscentra.

Je steunt de Vrolijkheid al vanaf 5 euro per maand. Wil je liever eenmalig een donatie doen? Een donatie van 15 euro, bekostigt de deelname van een jonge bewoner aan 1 van onze workshops!

Word donateur!